جلسه طرفداران نهضت میهنی در ولایت هالند جنوبی کشور هالند تدویر یافت



به ادامه تدویر جلسات طرفداران نهضت میهنی در شهرهای مختلف هالند،جلسه طرفداران نهضت میهنی در ولایت هالند جنوبی به تاریخ 19 سپتامبر دایر گردید.

جلسه را ولی محمدزیارمل یکتن از فعالین نهضت میهنی آغاز و در رابطه به چگونگی تطبیق فیصله های جلسه کمیسیون منتخب تفاهم و تدارک طرفداران نهضت میهنی و کمیسیون هالند صحبت نموده و گزارش مختصر ارایه داشت .

بعداً اشتراک کننده گان جلسه در رابطه به چگونگی رسالت طرفداران نهضت میهنی در امر تحقق طرح نهضت میهنی و کار وسیع و دایمی بخاطر گام گذاشتن از تفکر به تشکل ابراز نظر نمودند.

طی این جلسه محمدعوض نبی زاده یکتن دیگر از فعالان نهضت میهنی با تایید از صحبت های آقای زیارمل بر ضرورت کار وسیع بخاطر جلب و جذب روشنفکران به دور نهضت میهنی تاکید ورزید.

در جریان کار جلسه کمیسیون های کاری بمنظور تسریح وظایف خطیری که در برابر طرفداران نهضت میهنی قرار دارد ایجاد گردید.همچنان طی این جلسه آقایان سرور زهتاب،خیرمحمدفقیری،محمدعظیم نورزی،حمیدفقیری،عبدالقدیر،محمدکریم رادمل،آقاشيرین علمي وفضل احمد ظفرمل نظریات و پیشنهادات شان را ارایه داشته و به نوبه خود بر کار و فعالیت بیشتر بخاطر تحقق فیصله های همایش وسیع آرنهم تاکید ورزیدند.

جلسه با آرزومندی اتحاد وسیع همه وطنپرستان به دور نهضت میهنی پایان یافت ./

September 21st, 2004


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها